bajs

tråkar snart sönder,pga det så bloggar jag och det är inte ofta jag gör det. silver ligger och skäller i sömnen och på nåt sätt så kör alla laastbilar på vägen utanför så det är ingen ide att försöka sova heller...jaa idag så har jag varit på staan med elina och trängts med halva skellefteå inne på ck. drog senare vidare till min mamma där vi möttes av min hund silver som attackerade oss och elina fick gömma sig bakom en dörr, tror inte hon vill komma till mig nåmer.senare på kvällen har jag färrgat håre från konstigt rött till brunt =)


Kommentarer
Postat av: Elina

Klart jag vill komma och hälsa på igen, det är jag som blev så rädd, haha=)

2008-12-30 @ 00:09:04
Postat av: EMMAAA FFS

BBAAAAJSKORV SKRIV NGT :O?!!!!

2009-01-08 @ 13:16:44
URL: http://busiit.blogg.se/
Postat av: Karin

Men gud Clara kan du skriva något???

2009-01-14 @ 17:29:57
URL: http://kaaarinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0